از یادداشت های خانم پاپن هایم

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

پریوش خانم،مثل همیشه پشت میز کارم نشسته ام و به این فکر میکنم آدم نباید با یک تلنگر از درون و بیرون بپاشد! اتفاقی که تقریبا هر روز برای من میافتد!نباید آخرین سیگارش را با ناامیدی شریک شود. وا بدهد به این و آن. اصلا باید بلد باشد چطور در مصایب زنده بماند. بله، امروز می خواهم با همین امیدهای مذبوحانه روزم را تمام کنم، می خواهم بگویم آدم باید تنها، ساکت، صبور و شجاع زندگی کند، برای چه نمیدانم! فقط فکر می کنم اینطور زیباتر است.   از یادداشت های خانم پاپن هایم...
ما را در سایت از یادداشت های خانم پاپن هایم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : papenhaymo بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 11:44

دنزل واشنگتن در مصاحبه ای  در جواب اینکه آیا از ایفای نقش آدم بد در فیلم ها لذت می برد؟ جواب داده تو باید خودت را همانطور که هستی دوست داشته باشی!

لذت بردن از زندگی سخت است، سخت تر از لذت نبردن. خو گرفتن با شاخه های فرسوده و انبوه از تجربه ی زیستن که درون آدمی خشک شده اند دشوار است. دوست داشتن خود! چه لذت باشکوه و جلالی... .

از یادداشت های خانم پاپن هایم...
ما را در سایت از یادداشت های خانم پاپن هایم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : papenhaymo بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 11:44

همه چیز بر میگردد به اینکه ما از دنیا و اتفاقاتش چه تعاریفی در ذهنمان دارم. مطلب کوتاهی می خواندم با این مضمون که هرآنکس که تندخو و پرخاشگر است چون می داند وجودش و شخصیتش برای شما و دیگران آسیب رسان است با پرخاشگری و دور کردن، از شما در برابر خودش محافظت میکند!

از یادداشت های خانم پاپن هایم...
ما را در سایت از یادداشت های خانم پاپن هایم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : papenhaymo بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 11:44